Full, varför?

2012-06-16
Tjena. Erre har just farit hem och jag har satt mig med min nyöppna chokladask
i famnen och snackar just med David. (Har för övrigt 8 månader men han idag).
Jaa vad kvällen bjöd på var bus med Erre haha ne men jag och Erre for till stan
och bara randoma där och så haha jaa asså vi har typ inte gjort ett skit bara
snacka och sånt fast ändå känns de som vi gjort asmkt :O Fattar inte haha.

Aja är så grymt trött att jag bara måste sova nu asså. Imorgon hoppas jag kommer
bli en lika awesome dag som jag föreställer mig att de kommer bli. Ska hänga
med kungt folk och bara random igen antar jag (a) Haha nej men hörs i morgon
hejdaa :D Sov gott sen :D


Vet inte varför men jag har helt fastnat för lockigt hår ♥ (Tänkte bara säga de sådär så ni vet liksom ;))

Kommentarer
Postat av: Sara

Sjuuuuukt vad fint hår du ha!!

2012-06-21 @ 00:39:15
URL: http://trillingar.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test