Joypeak

2012-06-17

Godmorgon kanske jag kan skriva för en gång skull. Här händer de inte mycke vill
jag lova, tyst och stilla. Hör bara regnet som träffar taket. Assfalten är mörkare grå
och dropparna på gräset glittrar. 
Igår var väl en av de bästa dagarna på läge! Grymt kul må jag säga.

De första jag gjorde igår då var att fara till Rebecca med Erre på mopparna, bortsett
från att jag gjorde mig klar här hemma osv. Då vi kom fram till henne sprang vi till
busstation för att vi skulle kunna hinna med den buss som gick gratis till Joypeak
men icket, vi fick då ta en annan buss för att komma dit, men även de gick ju bra :D

Då vi kom fram gick vi omkring och gjorde inte så mycke egentligen, vi bara prata
typ, haha. Sen träffa vi Davve och hände inte mycke mer då, vi som innan gick
runt och prata. Men trevligt var då de med :D

Ja i alla fall så gick de några timmar av prat och sånt innan jag och Rebecca drog
pluggen, hon skulle fara och äta middag hos några och jag skulle vara med Sebbe och Ogge. Vi gjorde väl inte så mycke annat till skillnad från vad jag gjort
den gångna dagen. Vi bara gick runt och randoma oss haha :)

Men ja efter ungefär två timmar skulle dom också dra så då bosatte jag mig i Davves
famn och fortsatte vara med Erre och han. Efter ett tag kom Rebecca tillbaka och
de hände inte mycke efter de, jag och Erre skulle ta bussen hem och dom skulle
väl göra nånting annat haha, vet inte riktigt.
Då jag kom hem igår skulle jag skriva på bloggen hade jag tänkt men så vart de inte.
Jag hedde på datorn och sen skulle jag bara lägga mig ner i sängen tvärt men
somnade så de vart aldrig att jag skrev igår haha men nu så :]]

Vad som händer idag vet jag inte, de får vi se. Men ja ni får ha de så hörs vi :D
Hojjj :D


För övrigt hade jag och Davve 8 månader i går ♥♥


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test