Moppegääng (erres bilder) :D

2012-06-30
Får aldrig nog av dom där kidzen alltså! Dom är helt underbara! Skulle aldrig kunna
leva utan dom! Dom har åter igen lyckats göra min kväll till den bästaste oja vad jag
är stolt att jag känner dom :D
 
Dagen började med att jag for och jobba som vanligt slutade nio och tog bussen som
gick tjugo över hem. Ett tag efter jag vart hemma inte allt för lång stund ringer farmor
och jag tog då min moppe och brummade iväg hem till farmor och farfar. Då jag vart
där en stund så skulle dom bort så jag fick uppdrag att sköta hundarna, så lockade
på Erre och hon kom nästan på stört :D Haha lät som hon var en hund men icket (a)
 
I alla fall så hann vi vara ett tag och sen gick/sprang vi till vägen ( nån km) med Emma
och Ami för att invänta moppepojkarna ;P
Då dom, Sebbe, Ogge och Jonas kom fram så gick vi tillbaka med hundarna till
farmor och farfar som snart skulle komma hem och sen tog alla sina moppar och vi
for runt på de ställen vi kunde komma på fanns. Så de vi efter ha skött hundarna har
gjort är väl att moppa omkring eller bara stått still och snacka. Vi for i alla fall lite senare
till Ursviken där vi fick ännu en moppekompis, Micke :D Kanoners! :D
 
Efter tio någon gång så började de flesta folket dra sig hemmåt men inte jag och Erre
så klart, vi stannade hos Sebbe till typ kring 1(?) då drog vi oss hem även vi :)
 
Imorgon ska jag dra in till stan till ungefär samma folk :D Känooon :D Men nu ska
jag väl snart sova eftersom jag inte är de minsta pigg (a) Men hörs imorgon :D Hojj!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test