Remember..

2012-06-10
Ja vad som händer med uppdateringen vet jag inte riktigt men i alla fall
så for jag till Rebecca igår vid nångång för att fota. Vi for runt på lite olika
ställen och så.
Gick väl rätt bra men ja eftersom jag inte blir särskilt bra på bilder så kommer
jag nog inte våga lägga upp många bilder från då, men nån kanske (a)

Efter vi fotat for jag till stan för att vara med David. Vi gjorde inte så speciellt
mycke men var ändå grymt kul :D Håhå.
Sen så skulle han ta bussen hem nån gång där på kvällskvisten haha och då
skulle jag köra moppe hem. De hade vart sol i stort sätt hela dagen men just
då var de ju tvunget regna så klart.. I alla fall så kom jag hem efter ett tag
och då gick jag och la mig nästan på en gång. Kunde dock inte somna för
jag frös så grymt mycke men till slut fann jag mig lite sömn, under fem täcken.

Haha jaa så kan de gå. Nu ska jag väl kanske städa eller så. Mamma ska hjälpa
mig som tur är denna gång. Skulle aldrig klara att städa allt detta själv hahah.
Jaja ni får ha de :D Hejdaa :D

Får bli bara denna bild, den har jag även hett som proffe på fb så den lär ju
någon se i alla fall ;)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test