Vadå stoppad av en förkylning

2012-06-22
Okejj nu har uppdateringen vart sämst förlåt men jag har haft några köriga dager
fast ändå bästa dagarna på länge!
Har alltså tillbringat ett par dagar med Erre, Sebbe och Ogge. Helt underbart.
Dom har fått mig på andra tankar och fått mig att glömma, otroligt skönt!
 
Vad vi gjort vet jag inte bara allmänt randoma oss haha :D Asgrymt hur som helst!
Idag får vi se vad dagen bjuder på KANSKE sku va med Sebbe om jag inte fatta
de fel? Jaja skit samma :D Kommer bli awesome hur som helt för jag är megaglad
idag :D
Haha kul att veta jao ;]]
 
Men ja nu ska jag se vad jag ska hitta på, hejddååååå :D
 
Hängde mycke vid älven igår, kuligt sen förutom att va med sebbe ogge och erre har jag
spenderat oerhört mycket tid med min kära nässpray haha :P Hejdå igen

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test