Värt att ta upp

2012-06-12
Jag har då köpt en fjärrutlösare idag. Wow tänker ni, vilken grej -.- med
eran mest ironiska ton ni någonsin stött på. Men med de sjå jag haft med
denna jävel tycker jag inte de är mer än rätt att slänga in ett inlägg om
hur arg men samtidigt glad jag är för att ÄNTLIGEN fått tag på den lille
rackarn.

Var då först i julas som jag fick en fjärrutlösare från Elgiganten om de är
så de heter? Ja och då hade vi ju fått fel så vi for in och skulle byta men
dom hade inte ens rätt så då med de tålamod jag har ville jag ju ha en
annan med en gång så vi satte oss i bilen och brummade iväg mot Expert.
Där fick vi då en som dom sa skulle fungera, for då hem och blev mer än
besviken. Inte fan fick vi till de inte nä dom hade då också gett oss fel
grejs. Ja men då var mitt humör helt okej tänkte väl att fel får man väl
göra. Ja så de var inte mer med de utan vi for och bytte igen men inte
fan vart de rätt nu heller.. Så när vi hade bytt kanske 4 gånger så var
jag jävligt less på alla dom som  inte kunde något där.
Näst sista gången vi for dit hade jag med mig kameran och en kille som
jobbade där kunde tydligen inte ha fel, för en fjärrutlösare som han sa
skulle fungera gjorde inte de så han stod och pressa för allt i världen
för att få in en jävla sladd i min kamera och gav sig fan på att han hade
rätt. Men nej de fungerade ju inte då heller så då kom en annan som
jobba där och sa att hon hade en sån kamera med fjärrutlösare hemma
till sin dotter och då fråga vi ju vad den hette och så vidare men vi fick
inte veta. Ja så dom sa att dom skulle beställa hem en och jaa tänkte
väl att dom får en sista chans dåra.
Ja de var vid julas som dom bestälde den ungefär och först idag har
jag fått den där jävla grejen, tänkte inte köpa den av dom först men
jag är i behov av den så jag bara var tvungen att göra de.

Så ja de är väl sista gången jag köper något där. Jaja skit samma.

Nu sitter jag och smasar i mig lite nudlar har inte ätit nåt idag eller jo
en macka och lite rivna morötter på skolan (a)
Har vart en lång jävla dag idag. Mådde sämst i morse men tvingades
till skolan och sen for jag hem i typ två timmar sen tillbaka till stan
för att fixa lite grejer på banken och sen körskolegrejs. Hann köpa
lite grejs plus fjärren men orkar inte lägga upp bilder på de nu. De får
bli sen om jag ens ids. Aja två bilder från "invigningen" av fjärren ;)




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test