Bilder i morgon

2012-03-01
Jag kollade statistiken och sa te mig själv; SHIT!! Haha vilken ökning!
De gjorde min dag haha (a) Jättekul :D
Iaf så kom jag hem från farmor och farfar för inte så länge sen :) For
dit direkt efter skolan, när vi ändå sluta tidigt och allt. De var bara för
att våran NO/idrotts-lärare var borta och då vikarien som vi hade lät
oss sluta tidigare osv osv så var hos farmor och farfar typ halv 3.

Hos farmor och farfar har jag pluggat lite, sett hockey och bah chilla
(och sovit :$) Haha men iaf så har Erre bokat mig imorgon (a)

Jag har världens hosta och mår inte alls bra (därför jag sovit), håller
på att spy och de som tjuter ur lungorna ibland.. Vådar inte gott och sen
vet jag inte riktigt vad de är men bra är de inte (a)

Vet inte riktigt vad jag skrivit nu men jag skriver i morgon eller så för
jag är lika förvirrad som jag vart resten av dagen. Vi hörs i morgon
då, ska även försöka komma ihåg att ta massa bilder på kvällen så jag
får nå här att kolla på och inte bara text (a)
Hojjj :]]


(En arkivbild så länge, vill ha sommar så mkt att jag dör haha hejdå)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test