Duhduhduhduhhhh

2012-03-15
Hade först tänkt göra något slags inlägg om hea mitt sportlov men jag skiter i de
haha för dels kommer jag inte ihåg så mycket av de bara att jag typ hängde på
EFS hela den veckan (a) Var knappt hemma nåt var i stan varje dag och så vidare
och dels känns de bara onödigt för de e inget speciellt som hänt så de ger inget.

Men igår så var iaf en pissdag fast samtidigt dög den rätt bra. Jag for te skolan
som vanligt. Direkt på morgonen började vi med två timmars fysikprov (nationella)
Gick väl både bra och dåligt kan jag tycka men jag orkar inte tänka på de så de
gick som de gick och inget mer med de.
Efter de så var de lunch och sen var de bara sätta sig igen med ännu ett fysikprov
även de nationella så klart. Men då var de "förbereda" en labb så de var bara i
en halvtimma.
De däremot gick åt fanders för vikarien vi hade då kan ju... jaa ska inte ta de här.
Men om ni någon gång ska ha nationella se till att inte ha en vikarie.. I alla fall
inte den vi hade..!!
Men skit samma nu går de inte göra något åt de så bara leva med de -.-

Sen efter de var de bara vanliga lektioner, bild och svenska. Så ändå en hyfsad
dag ditills (a)
Efter skolan som slutade 2 ungefär for jag hem för jag mådde rent ut av åt helvetet.
Jag skulle egentligen fara till farmor och farfar men de blev inte för att jag mådde
som jag gjorde. Men tiden gick och jag kände att jag börja må bättre så jag drog
iväg på HOCKEY!!
Då vart min dag AWESOME igen fast de höll inte länge, bara tills vi förlorade på en
straff som egnetligen inte skulle vara straff.. MEN vi tar igen de till nästa gång
hoppas jag!

Nu ska jag i alla fall göra mig redo för en dag på Nordanå.. Vi ska typ släktforska?
BORIIING! (Tror jag nu iaf, vi får väl se.. Kanske blir roligare än vad jag tror nu..?)

( Tog lite bilder med Davves mob igår så ska se om jag kan få tag på dom sen )


Haha hitta bilder från sportlovet då jag och Erre halv tolv på natten gick och åkte skridskor
och tog med oss fika osv, kanon! :D
(Erre säg om jag ska ta bort bilden ;P)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test