Some love one, some love two. I love one that is you♥

2012-03-16
För ett tag sen, okejj ett bra tag sen kom jag hem från stan, har varit med
bland annat Erre. Vi for till stan direkt efter skolan och då gick vi till EFS. Vi
var där ett tag sen for vi på stan nån gång och shoppa lite grejjs, bilder får
väl komma sen antar jag.
Vi gick efter de tillbaka till EFS och då var Davve där, vi har fem månader idag
för övrigt. Vad vi egentligen har gjort vet jag inte, har inte gjort nå speciellt
tror jag haha :P
Nu ska jag väl snart ta och lägga mig är grymt trött och mår inte så där
jättebra..
Vad som händer i morgon får vi se, kanske far och shoppar med mamma och
kanske är med Davve. Aja jag återkommer väl med de :D Hojjj


Ja som sagt fem månader med min finis idag.
My love for you is like a mirror. You can break it into a million pieces but when you look close, youre still in it.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test