LET'S GO!!

2012-03-03
Förlåt mig finisar för att min uppdatering är sämst!! Jag ska bättra mig men jag
har lite mkt just nu. I alla fall så kom jag hem från finaste Emma, Theo och Viktor
för inte så länge sen, har vart där på kalas, lillen fyllde 5!! Han är inte så liten
längre hehe :O
Iaf så nu sitter jag och dunkar musik uta satan och taggar te tusen!! Nu jävlar
AIK visa vart skåpet ska stå!! Jiiihaaa!

Bilder som jag sa att jag sku ta vart inte alls många kanske två st? :S haha ne
men jag lägger upp dom sen iaf. Hinner inte nu har lite jag måste hinna med.
Vet inte om de blir nå mer skrivande idag för jag ska sova hos David och den
jäveln har pajja sin dator hahaha ne me ha de gött hojj!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test