Lycka är värt mer än vad man tror

2012-03-24
Hej jag måste bara säga att jag måste vara en av dom gladaste på jorden nu
även om jag är tröttare än tröttast (a)
Idag har vart en fartfylld dag efter inte mycket sömn alls.
Igår direkt efter skolan tog jag och Erre våra hurtigheter och gick till stan. Jag
var redan då gladare än vad jag trodde var möjligt, men nog kunde jag bli
gladare nog. Tro de eller ej.
Då vi kom fram till stan gick vi på EFS. Vi var där till idag vid 10-11. Hon for då
på stan och jag for med mamma och pappa på solbacken, bland annat barnens
hus, för att köpa present till min kusse som fyllde 1år idag!

I alla fall på EFS gjorde vi väl inget ovanligt, vi skratta, spela kort, var på The life
och så klart sov (a) De var vid kanske elvatiden som jag och Erre började sova.
Vi låg på nå fyrkantiga kuddar på varsin sida av en och där sov vi, eller i alla fall
jag i typ en  och en halv timma????? Hur jag nu lyckades med de med tanke på
att alla runt omkring skrek, prata och typ peta på oss haha!

Jaa men sen så gick resten av folket upp en eller två våningar och då vare bara
vi tre kvar. Vi sov/försökte sova tills han bestämde sig för att fara hem den jäveln.
Han for vid kanske halv tre. Då vart jag lite pist för de vart kallt, jag kunde inte
längre sova och jag var tvungen att ligga i nån himla skarv där kuddarna "möttes"

Men jag och Erre lyckades somna lite då och då i alla fall, till täcke hade vi EN kofta
som vi skulle lyckas dela på. Men jag överlevde, vi fick ju trots allt en skönsång av
finaste Gustav och Mattias imorse vid 8 kanske. Svårt att vara lika söt som
människorna där (a) Idag har jag inte gjort mycket annat än att sova (a) Vart på
kalas hos kussen ju, de blev jag inte direkt piggare av (a)
Haha men så söta som dom är så klagar jag inte!

Men de var inte allt för då jag och Erre skulle gå på Ica så mötte vi Big Steve och
han sa hej till mig!! Asså han kolla alltså på mig, börja stört le och sa hej haha
de gjorde typ min dag (a)
Ja de var väl lite av min dag igår och idag, kanske ska fara med Erre och fota, vi
får se hur de blir med de :D Hojjjj


Randombild hihi

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test