Urkasst

2012-03-04


Sa ju att jag sku ta massa bilder för nåt tag sen och de gick ärligt talat inge vidare. Iaf så kan jag säga
såhär i stället att jag lovar att ni ska få en bildbomb innan sportlovet är slut. Hehe.

Har iaf sovit hos David inatt.. Kuligt. Vi var ju först på Lulematchen och vi vann ! Najjs! Efter den gick
vi te stan för att kolla när bussen te han sku gå, och då var de typ en timma kvar så vi gick på EFS ett
tag. När vi senda stod enbart några meter ifrån bussen stack den.. Så då gick vi och köpte mat på ICA
och gick återigen te EFS för att äta dåra te nästa buss gick.
Då vi hoppat på bussen var jag så trött att jag inte trodde jag sku kunna hålla mig vaken, men de kunde
jag. Men ja har egentligen inget mer att säga än att jag ska fara te farmor och nå tag och fixa hundarna
och min utväxt på håret tror jag, vet inte riktigt hur de blir.. Men hörs sen, ska försöka bli bättre.......


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad du är duktig :)

2012-03-05 @ 00:18:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test