Svaren, bättre sent än aldrig..

2012-03-14
Ja jag verkar inte få några fler frågor så jag nöjjer mig med detta. Tack ska ni
ha :) Har inte lust att skriva något annat heller så de här passar ju bra :) Är
alltid lika kul med frågor så återigen tack finisar! <3


Vikke Biffen
om :
Heeej, nu ska jag ställa en fråga då! :D
Vad är det som gör att jag är så snäll och att du vill vara min vän? :)

Sv;
Jadu, vet inte riktigt. Du lyssnar väl och finns där då man
behöver dig. Men så värst bra känner jag dig ändå inte så
svårt att säga :)






Becca om :
Din favorit outfit?
Mobil elr dator?
Vad är det första du skulle ta me dig till en öde ö?
Favorit serie?
favorit film?
Har du gjort nnåågot pinsamt på skolan, isf vad?
En resa jorden runt med david elr en hund?
Favorit parfym?
En sak du måste göra innan du dör?
Favorit spelare i AIK?
Något du alltid kommer minnas från barndomen?

varse å kram jossan:p

Sv;
Oj min favvo outfit, jag kan se om jag hittar nån och lägga
ut en bild lite senare :)


Hmm.. Mobil!

Haha jadu, skulle nog vara mobilen och hoppas på att de fanns teckning ;P Ne men har ingen aning den var klurig.

Asså följer typ ingen serie, så vet inte riktigt vad som går.
Om de ens var de du syftade på :$

Ehhm.. De finns många bra men just nu är jag fast vid "The
lost Valentine" - Tkr "tanten" är så hiiimlaa söt (a)

Jaa, många gånger. Vet inte riktigt. Men bara för att få ett
svar på denna fråga säger jag alla gånger jag sprungit/gått
in i folk och trampat alla på fötterna :P Ne tråkigt men jag
kommer inte på nå just nu kanske skriver sen om jag kommer
på något finurligt, får fråga lite folk på skolan och se vad dom
säger.

Hahah ;P Måste nog säga en hund och låta David ha förståelse
för de :$ Hahahhaha...

Ojj eh vet inte riktigt finns många, men den jag har just nu är iaf "Have fun" (Tror den heter så)

En sak jag ska göra innan jag dör är nog en både patetisk och
omöjlig sak att göra enligt de flesta men jag har ett mål med
livet och de är att träffa en hund av varje ras (Renrasiga)
Hehe..

Haha just nu är de nog #37 Lee Goren  :)

Håhå något jag alltid kommer minnas.. De finns en hel del saker.
Jag kommer nog alltid att minnas då min första kanin dog..

TackTack :)



Anonym om :
Favorit plagg?
Vardagssmink?
Hur kom de säg att du lärde känna erica egentligen? har aldrig förstått de:$

Sv;
Kan lägga ut bild sen på favvo plagg och som ovanstående - outfit.

De är olika från dag till dag, men oftast så har jag nog
mascara, foundation, puder och de händer väl att jag har
ögonskugga och sen har jag börjat måla ögonbrynen med.

Haha, jag vet egentligen inte själv. Vi träffades iaf första
gången då vi var ynka tre månader ungefär. Sen har de väl
bara blivit(?) Vi har gått på samma dagis och i samma skola,
spelat i samma fotbolls-/Volleybolls-/Hockey- lag och såna
saker. Så jag kan egentligen inte svara på den frågan :$



daviiisen om :
heeeeeej
1. vad fick dig att falla för mig
2. vilken är favvo ramsa i klacken
3. kan du it börja videoblogga :D

Sv;
Haha jo tjena :P
Måste ju nästan vara för du är så enormt listig... Haha ;*

Jag har en del, kan inte bara välja ut en (a) De får helt
enkelt bli alla jag kan (a)

De är inte riktigt min grejj :$

ALLA bilder ovan från Google.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test