Jag ska bara...

2012-05-27
Ja då har jag just kommit hem från schtaan :]] Har bland annat sett
esc, blev dock utråkad så tog med mig Davve till replokalen :P
Såg i alla fall då hon vann osv men ja inge mer med de.

Annars idag har jag vart hos farmor och farfar. Vi har väl gjort lite
tjoller om vanligt :]
Sen måste jag bara nämna att vädret idag har vart KANON! Älskar't!

Jaja har inget mer att skriva nu blire att se film och snacka med
Davve på skype :P

Blev samma inlägg som på min och Davves blogg men jag orkar inte
skriva ett nytt just nu, är astrött.
Jag ska btw börja skriva här igen (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter din och davids blogg?;)

2012-05-30 @ 17:15:56
URL: http://issadenicemaja.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test