Tisdag Onsdag Torsdag

2012-05-17
Hej, förlåt nu har jag inte skrivit på tre dagar men jag har faktiskt bara
inte suttit vid datorn och vart för lat att skriva från mobilen :/
Sist jag skrev var de måndag och jag skulle på dansträning. De gick
bra och var askul, tisdags var de ju genrep och förvånande nog gick de
bra de med! :D
Men sen var de slut på dansen för några dar så i onsdags eller ja igår
så var jag med David.
Jag for till stan där efter två och han kom nästan direkt efter de och
då gick vi ett tag på EFS tror jag sen spenderades resten av kvällen
nere vi älve, parken och på bion. Vi gick tillbaka till EFS direkt efter
bion där vid halv tolv sen var vi där i ungefär en timma? Sen for vi
hem till var och en (a)
Sen idag sku vi egentligen fara och bada men de vart inte så, jag for
till farmor och farfar för att äta men sen for jag till stan för att vara
med David, vi gjorde inte så mkt, typ bara cpade oss :P Iaf han tog
bussen hem där vid 22.20 så då kom mamma och hämta mig :)
Så ja de var väl mina dagar i stort sätt (a)
Nu ska jag väl bara titta runt på lite sidor sen blir de väl att sova :)

Hade göttis :]] Håhå hejdå :D

Lite bilder från de senaste dagarna (a)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test