YesPlease

2012-05-08
Denna dagen har faktiskt vart rätt bar! Börja med att vi typ prata bort hela läset,
sen vare svenska med världens underbaraste lärare! Sen rast i 50 min, efter de
SO.. Mindre kul men funkar väl med tanke på att efter de vare lunch och sen
återstod bara dansuppvisning på Nordanå! De var estet 3orna som dansade.
Jaa så sen for jag till farmor och farfar eftersom farmor fyller år idag. Efter de for
jag hem och tråka men de ska jag inte klaga över eftersom resten av dagen har
vart så pass bra :]]

Efter jag och Erre hade vart vid älven och gått omkring så såg vi en groda, måste
erkänna att jag tycker den är väldigt.. ÄCKLIG! Jag vart jätterädd för den och
trodde typ den sku anfalla mig osv när Erre sa att den sku bita mig dog jag i
princip :$ I alla fall överlevde jag :]] Så nu ska jag väl dunka lite musik sen göra
en tidig kväll och gå och lägga mig :]] Hihi!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test